I am not able load xml in grid .
this is the xml I used :
<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1'?>
BAYER
ANT
ANT10
Mijn werkregime kan heel afwisselend zijn en last-minute wijzigen.
Graag had ik de shiftbus (die nu langs de Maantjessteenweg komt) willen behouden daar ik daar mijn dag- en shiftbus kan nemen. Nu moet ik de dagen dat ik shift loop speciaal met de auto naar een andere opstapplaats (P-SCH-15) rijden. Daar ik flexibele opdrachten vervul heb ik eigenlijk 2 opstapkaarten nodig zodat ik niet telkens een tijdelijke kaart moet aanvragen?!
ANT4
Graag deze route nogmaals onder de loupe nemen, de reisweg via Merksem is waanzin!
ANT7
De afstand voor de ganse wijk ‘Deuzeld’ en ‘De lek’ is op grote afstand van de halte, vele mensen moeten dan ook de fiets of de wagen nemen om naar de halte te komen maar er is echter geen parkeerplaats voorzien, noch voor wagens, noch voor fietsen!! indien de bus via de Oude Bareellei-Eethuisstraat-Winkelstap zou rijden, dan is dit een enorme verbetering voor alle gebruikers met zo goed als geen vertraging.
Occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus P-SCH-13 (Winkelstap-Karel Selsstraat)
ik vind het jammer dat de wijk ‘Deuzeld’ in Schoten wordt overgeslagen. Waarom kan met bus BRA niet een klein stukje verder laten rijden?
ANT8
Kan er geen halte voorzien worden zoals nu:
-Horstebaan-Bredabaan GB?
Momenteel stappen daar mensen op van zowel Bayer als Monsanto
ANT9
ANT10 ??
BEV
BEV4
Ik vraag me af of het mogelijk is of om de bus terug over de N70 te laten rijden, de mensen kunnen op de markt opstappen, hier is voldoende fietsenstallingruimte voorzien.
Of vzou de bus vanuit Lokeren die de N70 neemt deze mensen kunnen oppikken?
BEV5
Vastgestelde bustijden respecteren en minder te laat komen.
BEV6
voorstel om een halte in Beveren bij te maken aan de bushalte Grote Baan a/d Brantano-winkel. Deze halte is dichter voor een aantal mensen en ligt op dezelfde weg. En ev. ook een halte bijmaken aan Leurshoek in Beveren (ook op dezelfde weg).
BOB
BOB2
- Voorzichtige chauffeurs !!!
- Goede kwaliteitscontrole v/d bussen
- Zonder lekken aan ramen
- Airco
- propere zetels
BOB4
Graag een bushokje aan de invoegstrook op de Borsbeekbrug. Hier is geen enkele bescherming tegen regen, koude en/of wind.
Graag zou ik op de bus BOB op de hub blijven zitten en vandaar naar Bayer verder rijden. Ik ben een CROHN-PATIENT en elke verplaatsing bezorgt mij zeer veel pijn !!!
Indien de treinen goed aansluiten op de bussen en omgekeerd zou ik eerder geneigd zijn om te opteren voor de i-bus als vaste gebruiker.
Indien mogelijk bus 's avonds vroeger laten vertrekken
Kan er een halte in Mortsel (op de terugweg)voorzien worden voor de brandweerbus, dan kan ik de dagbus ook in Mortsel nemen.
Graag een bijkomende halte a/d Krijgsbaan in Mortsel zoals nu.
BOB5
Bussen 's avonds vroeger huiswaarts laten vertrekken
BOO
BOO1
Hopelijk rijd de brus BOO langs de Kennedytunnel + Liefkenshoektunnel om de meest snelle verbinding te maken tussen Boom en de hub!
Zo reed onze bus vroeger ook en dan waren we sneller in Boom.
Indien mogelijk graag langs de Kennedytunnel en de Liefkenshoektunnel. In normale gevallen geeft dit een enorme tijdswinst.
BOO3
Ik zou de bus stipt om 07u00 laten vertrekken (B001) om elke discussie met chauffeur te vermijden. Vroeger was dit zo en waren we steeds op tijd.
De bus laten rijden via de Liefkenshoektunnel ipv de ring. Ook dit was vroeger ons bustraject: met de ervaring dat dit vlotter ging.
BOO6
Als we langs de Liefkenshoektunnel rijden ipv via de ring, winnen we een tiental minuten in reistijd.
Brandweerbus naar huis?
BOR
BOR1
's avonds vroeger vertrekken
de bus van Bornem vertrekt 's ochtends weer 5 min vroeger, is dit echt nodig (6u45)? Dit is veel vroeger als je vergelijkt met andere haltes die even ver van het werk gelegen zijn (cfr. Hamme 07u00 - Niel 06u57 - Boom 06u47 …)
Ik zie er tegen op om 's ochtends nog 5 min vroeger te moeten vertrekken binnenkort! Men had ons verzekerd dat er niets aan de reistijden zou wijzigen. Betekent dit dat we 's avonds nog later thuis gaan zijn?
BOR7
BOR7 stopt in Zwijndrecht aan het spoor.
Hoe gaat zij naar hub?
Via E17-N49 of via Zwijndrecht(spoorweg is tegenwoordig veel gesloten wegens verkeer waaslandhaven).
Bij voorkeur een opstapplaats in het centrum van Kruibeke a/d kerk i.p.v. Bazelstraat-Mercatorstraat.
BRA
BRA1
's avonds stap ik geregeld af aan de Miksebaan. Door de nieuwe busregeling zou ik dan regelmatig een andere buslijn moeten nemen?? GOO
Wat met de brandweerregeling?
BRA4
Ik werk in een dagregime maar indien ik de vroege heb (occasioneel) wil ik gebruik maken van de lijn P-BRA-06
BRA6
voorstel: km-vergoeding voor fietsers zoals andere bedrijven op de Scheldelaan.
BRE
BRE1
Af- en opstapplaatsen voorzien aan op- en afritten van autostraden:
-> E19 St Job, Brecht (carpoolparking voorzien)
-> E34 Ranst
Vanaf 1-1-2009 zal ik via poort Zuid komen
BRE3
Wat doe ik indien ik te laat afgelost wordt? Douche-recht??
- Waarom geen bussen met kortere trajecten, reisduur veel te lang na afgaan van vroege shift
BRE5
Waarom is de halte Wilfhof/Love Boat niet behouden. De bus passeert hier toch?
BRE6
- Graag een halte dichterbij vermits ik mij nu eerst met de wagen naar halte moet verplaatsen
- Ik stap ook regelmatig in Kontich op en af (DUF5 - woonplaats vriendin). Moet ik dan in het bezit zijn van 2 buspassen?
BRE7
De spiraalweg van en naar Evonik is tijdverlies. Overstappen op de Scheldelaan ter plaatse van Bayer Ingang Noord Electrabel is minstens 10 min tijdwinst.
Ik maak gebruik van de brandweerbus en als alternatief neem ik BRE7. Gelieve een oplossing te bedenken voor de brandweerbus of een goed alternatief te voorzien. Indien brandweerbus: herbekijken van de op- en afstapplaatsen.
DEU
DEU4
Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)
De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …
Halte behouden zoals het nu is !!!
Veel veiliger, schuilplaats bij slecht weer (bushok), verlichte plaats!!!
DUF
DUF3
Ik hoop dat ik met het nieuwe I-bus traject niet later thuis zal zijn dan momenteel het geval is anders zit ik met het probleem dat ons 2-jarig zoontje niet tijdig kan opgehaald worden van de kinderopvang.
Indien dit niet het geval is zal ik verplicht zijn met de wagen te komen werken en deze extra kost valt ons zeer zwaar. I-bus is een goed initiatief maar velen zullen afhaken indien men nog langer onderweg is van- en naar het werk.
Tijdens de week stap ik op in Lint, tijdens de weekends in Berchem.
Brandweerbus tot in Lint laten rijden.
DUF6
Ik gebruik ca 1x per week de bus RG (DEU4) op de terugweg naar huis
DUF7
Proefperiode inkorten tot 3 maanden
DUF9
Deze halte is gunstig gelegen omwillen van de parking voor de auto’s
Halte Sterrenlaan is nu reeds Van Dunlaan omdat daar een carpoolparking is
bussen op hub laten vertrekken om 16u50 ipv 16u55 en s’ochtends laten vertreken aan Van Dunlaan om 07u15.
Speciale busstroken aanleggen zodat we grotendeels de files kunnen vermijden.
Ik denk dat vele mensen ontmoedigd zijn en verkiezen de wagen te nemen omdat ze anders veel langer onderweg zijn!!
EKE
EKE1
Opstaphalte EKE1 (Valkenlaan) verplaatsen naar kerk Mariaburg.
Reden:
- veel gemakkelijker als startplaats van route EKE (parkeer en manouvreerruimte) ipv Kapelsesteenweg.
- huidige halte ligt op 300m van halte BRA5 maar vertrekt om 07u20 ipv 07u05 (BRA5). Een verschil van 15 min.
EKE2
Als ik shiftwerk doe neem ik de P-BRA04.
Behoud van huidig syteem.
- 10 min vroeger vertrekken 's avonds
- In het uurrooster kan ik nt terugvinden wanneer ik 's avonds thuiskom.
- Min. 2u transport/dag om 13 km enkel af te leggen vind ik vrij veel.
EKE3
Tot midden 2009 neem ik afstapplaats Noord, nadien Midden!!
Is het mogelijk de bus via het Laar naar de Prinshoeveweg te laten rijden? Dit is ook de route van de lijn en een pak eenvoudiger. Aan de tussenliggene haltes op het Laar zijn tevens schuilplaatsen aanwezig.
EKE4
In het verleden heeft men een busplan opgesteld met als doel het optimaliseren en het vermijden van zeer kleine wegen. De nieuwe lijn EKE gaat terug rijden in straten waar je met een gewone wagen nipt kan doorrijden!
Halte EKE 4 en 5 liggen nog geen 100m van mekaar verwijderd!
Ik ben zeer tevreden van de huidige halte!
EKE7
Bustijden worden nt gerespecteerd.
Kan de vertrektijd bij werkbe�indiging niet vervroegd worden.
ESS
ESS1
Bus langs Nederland naar Bayer laten rijden en een bushalte op Essen-Hoek voorzien OF deze buslijn op pleintje Essen-Hoek laten vertrekken
Ik vernam dat er in het nieuwe I-bus traject 2 haltes teegevoegd zullen worden: Bremakker en Oude Baan. Ikzelf woon op zeer korte afstand van deze haltes en maak mij zorgen om hetvolgende:
- geen veilige stopplaatsen
- Oude Baan is gesitueerd in een bocht met zeer slecht zicht. Hier zijn reeds vele ongevallen gebeurd!
- Bremakker is een kleine zijweg op een zeer drukke verkeersader.
- Waar kunnen de mensen die op deze lokaties de bus gaan nemen hun wagen achterlaten?
Hoe gaat de bus na zijn laatste halte verderrijden? Indien via NL zal dit veel tijdsverlies voorkomen door opstoppingen in Staborek en Kalmthout te ontwijken.
voorstel voor nieuwe route:
ESS1: Kalmthoutsestw-St Jansstr
ESS2: Heuvelplein
ESS3: zwembad (ev. aanpassen naar Essen station)
ESS4: Kiekenhoeve-parking gemeentepark-Moerkantsebaan
ESS5: Essen Hoek - Moerkantsebaan
Buiten veiligheid is er dan een bijkomend voordeel: men blijft met de bus op ruime wegen.
Wat als met occasioneel wil op- of afstappen aan een andere halte of een andere buslijn?
voorstel: route omkeren
ESS1: Kalmthoutsestw-St Jansstr
ESS2: Kalmthoutsestw-Oudebaan
ESS3: Antwerpsestw-Bremakker
ESS4: Heuvelplein
ESS5: zwembad
Nieuwe opstapplaats
ESS6: Kiekenhoeve
ESS7: Esso Hoekpleintje
Vervolgens nr Nl rijden richting Bergen op Zoom. Daar autostrade oprijden richting Vlissingen en vervolgens via A12 richting A’pen nr HUB. Zo vermijd je Stabroek waar je minstens 30 min stilstaat!
ESS2
Kan deze bus niet vertrekkenop Wildert en zo via Nederland rijden (cfr. BASF-bus). Zo vermijd je de moeilijke doorgang in Stabroek.
GIL
GIL10
Ik vind het zeer jammer dat de huidige halte ‘rijkstraat’ verdwijnt in het nieuwe traject, hier stappen 4 personen op.
De halte Lange Nieuwstraat is geschrapt geweest (en nu terug) omdat daar niemand opstapt. Kan u deze halte dan niet schrappen en de ‘rijkstraat’-halte behouden.
De bus moet hiervoor niet omrijden, ze rijdt er voorbij.
GIL11
Enkele keren per jaar zal ik gebruik maken van halte BEV4. Hoe lang op voorhand moet ik dit doorgeven zodat dit geweten is bij de busverantwoordelijke?
Waarom valt de huidige opstapplaats weg? Er nemen hier meestal 4 personen de bus. Bij mijn weten neemt er momenteel niemand de bus a/d halte ‘Lange Nieuwstraat’. Is het niet mogelijk opstapplaats Rijkstraat zo te laten daar de bus hier toch passert op weg naar Verrebroek Dorp?
GIL4
Ik vraag me af of we nog langer onderweg gaan zijn dan nu reeds het geval is.
Als ik het uitreken ben ik binnenkort 11u onderweg om effectief 8u te werken. (met de wagen leg ik deze afstand op 40 min af voor dezelfde route en aan dezelfde snelheid).
Ik ben destijds op vraag van het bedrijf naar RO gegaan, omwille van het dagdagelijkse lange bustraject heb ik hier enigszins spijt van en betreur ik dat ik niet meer op LO sta.
Ik zou liever alles bij het oude houden zoals het nu is.
GOO
GOO1
Bussen 's avonds vroeger huiswaarts laten vertrekken
Gelieve een extra halte op de GOO-bus te voorzien:
- Huidige halte aan Martendijk behouden en de bus 1 min vroeger laten vertrekken. Ik zou het zeer jammer vinden moest deze halte def verdwijnen. Een proefperiode van 1 jaar vind ik veel te lang.
GOO2
Omdat ik in een 24-systeem werk is het moeilijk een bus huiswaarts te vinden.
Brandweerbus rijdt maar tot in Brasschaat en moet dan ca 8 km te voet gaan alvorens ik een bus v/d lijn kan nemen.
GOO4
Wijziging naam en locatie opstapplaats, nl. ‘bushalte kerk Maria-ter-Heide’
Het Zegeplein is sinds vele jaren heraangelegd en er is daar geen plaats meer voor de bus!!
GOO6
occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus BRA01
HAM
HAM3
Graag een halte voorzien tussen HAM3 en HAM4, nl. Tielrode Kerkstraat (halte v/d lijn), halte ligt op de route dus bus moet niet omrijden (zie plan)
HOB
HOB1
- kortere proefperiode
- latere vertrektijd (nu 07u15 - I-bus 07u15!!)
Heel af en toe neem ik SIN8 indien ik bij mijn vriendin verblijf.
Kan ik mijn buspas behouden als ik in de zomer met de fiets naar het werk kom?
HOB3
Nu stopt bus W2 op nummer 168 in de Steynstraat, volgens het nieuwe plan op nummer 268, is dit een typfout of is het huisnummer effectief gewijzigd???
Aan nr 168 hebben we beschutting (thv zonnebankcentrum)
KAL
KAL1
Jammer dat het sociaal contact met de eigen collega’s nu verloren gaat
KAL2
Momenteel maken meerdere mensen gebruik van de halte a/d post, deze komt echter te vervallen. Halte Wipstraat wordt minder gebruikt, kan men niet opteren om halte v/d post te behouden en wipstraat af te schaffen?
KAL5
- proefperiode van 1 jaar vind ik te lang
- Ik vrees om op een overladen bus terecht te komen (enkel bij slecht weer)
Achteraan een soort waarschuwingsteken plaatsen dat oplicht op het moment dat er mensen in- of uitstappen.
Momenteel een gevaarlijke situatie omdat er voor of achter de bus mensen de straat oversteken.
Graag meer informatie over het gebruik van de bussen, wat kan en niet kan.
Als je bv. vroeger stopt met werken kan je dan de ploegenbus nemen en kan je in uitzonderlijke omstandigheden een andere bus nemen??
KAP
KAP2
Halte KAP2 is een kruispunt en laat niet toe daar veilig op te stappen. Op Intranet staat halte ‘Kapelstraat-Koerspleindreef’ maar in praktijk is dit ‘Koerspleindreef-Dorpstraat’.
voorstel: fietsvergoeding geven
KAP5
Met welke bus kan ik naar huis?
KAP6
Het noordelijke deel van Hoevenen heeft gn opstapplaats, kan er geen aanpassing gemaakt worden (bv het vertrek naar hub vanuit Krekelberg)?
KEM
KEM1
met de auto -> 17 minuten
met de bus -> 50 minuten = 66 minuten/dag verschil
KEM5
Zou de bus niet kunnen vertrekken in Puivelde (zie plan op formulier)
KEM6
Dagbus KEM 1-2-3-4-5-6 dezelfde halte laten doen als de shiftbus op dat traject.
Voordeel: er zullen minder mensen de auto moeten nemen om tot de carpoolparking te rijden.
Wat indien een halve dag verlof voor mensen van LO? Nu kan je met de auto tot LO en daar de bus nemen tot RO. Om 12u05 stopt de pendelpus aan ingang Midden en rijdt dan naar LO. Blijft dit zo met het I-bus trajact??
LIE
LIE4
voorstel: halte provinciesteenweg-borsbeeksesteenweg verlengen naar provinciesteenweg-vremdesesteenweg (thv Miro) of extra ingelegd worden? We zijn alvast met 5 ge�nteresseerden.
LIE6
Kan de huidige halte Antwerpsestraat niet behouden worden in het nieuwe i-bus traject?
LOK
LOK1
Ik vrees dat ik nog laattijdiger thuis ga zijn wegens file in St Niklaas (N70)
Tussen Pr.S.Charlottelaan en de Ster wordt 's ochtends maar 6 min gerekend.'s Avonds kan dat nooit! Nu ben ik in Lokeren om 17u50 � 18u00. Nu ben ik ca 3u onderweg om 100 km af te leggen, dit vind ik echt wel een max.
Op de buslijn LOK graag een extra halte toevoegen ter hoogte van kruispunt N70-N41. Momenteel is daar ook een halte thv het bedrijf Vavin, hier stappen verschillende personen op. Ik verhuis binnenkort en zou graag dagelijks gebruik willen maken van deze halte.
LOK2
Halte LOK5: Dorp verleggen naar N70 (halte de Lijn) is ook korter voor enige reiziger (1).
Soms neem ik de shiftbus om 's middags naar huis te gaan, ik hoop dat deze mogelijkheid blijft bestaan.
LOK6
Is het mogelijk mijn huidige opstapplaats te behouden? volgens mij moet de bus toch voorbij deze halte dus waarom niet stoppen? De volgende opstapplaats ligt 1.5 verder en dat is een eindje wandelen.
MAL
MAL1
Vertrek vanuit Oostmalle zou ideaal zijn. Daar bevindt zich immers een zeer goede parktingplaats die o.a. door de lijn gebruikt wordt.
MAL4
Bus van Deurne koppelen aan Wijnegem. Zo kunnen we het rond punt van Wommelgem en het shopping center vermijden, ervaring zegt dat dit 15 min tijdwinst oplevert.
De mensen van Wijnegem zullen door deze wijziging slechts 5 min laten thuis zijn.
MAL5
Momenteel nemen we 's avonds een alternatieve route teneinde het drukke verkeer op de ring te vermijden. Alternatieven zijn beperkt vanwege inwoners Wijnegem. Vandaar voorstel om Wijnegem in te lassen bij bus Deurne.
Momenteel passeert de bus de halte ‘halte ploeg’ maar deze halte blijkt niet meer opgenomen te zijn in het I-bus-traject. Waarom niet?
Ik ben verrevan de enige gebruiker die deze opstapplaats neemt, min. 3 gebruikers!)
Vanaf 2009 werk ik vroeg en late -> P-SCH-06
<
Except of incorrect end of XML data ( which is probably typo, you have missed /row> ) the code is correct and loads without any problems.
If you are generating XML by server side script - be sure that it sent with text/xml content type and without unnecessary whitespaces.
Working sample sent by email