error loading xml

I am not able load xml in grid .



this is the xml I used :



<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1'?>





    BAYER

        

            ANT

        

            ANT10

        

            Mijn werkregime kan heel afwisselend zijn en last-minute wijzigen.



Graag had ik de shiftbus (die nu langs de Maantjessteenweg komt) willen behouden daar ik daar mijn dag- en shiftbus kan nemen. Nu moet ik de dagen dat ik shift loop speciaal met de auto naar een andere opstapplaats (P-SCH-15) rijden. Daar ik flexibele opdrachten vervul heb ik eigenlijk 2 opstapkaarten nodig zodat ik niet telkens een tijdelijke kaart moet aanvragen?!

        

        

        

            ANT4

        

            Graag deze route nogmaals onder de loupe nemen, de reisweg via Merksem is waanzin!

        

        

        

            ANT7

        

            De afstand voor de ganse wijk ‘Deuzeld’ en ‘De lek’ is op grote afstand van de halte, vele mensen moeten dan ook de fiets of de wagen nemen om naar de halte te komen maar er is echter geen parkeerplaats voorzien, noch voor wagens, noch voor fietsen!! indien de bus via de Oude Bareellei-Eethuisstraat-Winkelstap zou rijden, dan is dit een enorme verbetering voor alle gebruikers met zo goed als geen vertraging.

        

        

            Occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus P-SCH-13 (Winkelstap-Karel Selsstraat)

        

        

            ik vind het jammer dat de wijk ‘Deuzeld’ in Schoten wordt overgeslagen. Waarom kan met bus BRA niet een klein stukje verder laten rijden?

        

        

        

            ANT8

        

            Kan er geen halte voorzien worden zoals nu:

-Horstebaan-Bredabaan GB?



Momenteel stappen daar mensen op van zowel Bayer als Monsanto

        

        

        

            ANT9

        

            ANT10 ??

        

        

        

        

            BEV

        

            BEV4

        

            Ik vraag me af of het mogelijk is of om de bus terug over de N70 te laten rijden, de mensen kunnen op de markt opstappen, hier is voldoende fietsenstallingruimte voorzien.



Of vzou de bus vanuit Lokeren die de N70 neemt deze mensen kunnen oppikken?

        

        

        

            BEV5

        

            Vastgestelde bustijden respecteren en minder te laat komen.

        

        

        

            BEV6

        

            voorstel om een halte in Beveren bij te maken aan de bushalte Grote Baan a/d Brantano-winkel. Deze halte is dichter voor een aantal mensen en ligt op dezelfde weg. En ev. ook een halte bijmaken aan Leurshoek in Beveren (ook op dezelfde weg).

        

        

        

        

            BOB

        

            BOB2

        

            - Voorzichtige chauffeurs !!!

- Goede kwaliteitscontrole v/d bussen

- Zonder lekken aan ramen

- Airco

- propere zetels

        

        

        

            BOB4

        

            Graag een bushokje aan de invoegstrook op de Borsbeekbrug. Hier is geen enkele bescherming tegen regen, koude en/of wind.



Graag zou ik op de bus BOB op de hub blijven zitten en vandaar naar Bayer verder rijden. Ik ben een CROHN-PATIENT en elke verplaatsing bezorgt mij zeer veel pijn !!!

        

        

            Indien de treinen goed aansluiten op de bussen en omgekeerd zou ik eerder geneigd zijn om te opteren voor de i-bus als vaste gebruiker.

        

        

            Indien mogelijk bus 's avonds vroeger laten vertrekken

        

        

            Kan er een halte in Mortsel (op de terugweg)voorzien worden voor de brandweerbus, dan kan ik de dagbus ook in Mortsel nemen.



Graag een bijkomende halte a/d Krijgsbaan in Mortsel zoals nu.

        

        

        

            BOB5

        

            Bussen 's avonds vroeger huiswaarts laten vertrekken

        

        

        

        

            BOO

        

            BOO1

        

            Hopelijk rijd de brus BOO langs de Kennedytunnel + Liefkenshoektunnel om de meest snelle verbinding te maken tussen Boom en de hub!

Zo reed onze bus vroeger ook en dan waren we sneller in Boom.

        

        

            Indien mogelijk graag langs de Kennedytunnel en de Liefkenshoektunnel. In normale gevallen geeft dit een enorme tijdswinst.

        

        

        

            BOO3

        

            Ik zou de bus stipt om 07u00 laten vertrekken (B001) om elke discussie met chauffeur te vermijden. Vroeger was dit zo en waren we steeds op tijd.



De bus laten rijden via de Liefkenshoektunnel ipv de ring. Ook dit was vroeger ons bustraject: met de ervaring dat dit vlotter ging.

        

        

        

            BOO6

        

            Als we langs de Liefkenshoektunnel rijden ipv via de ring, winnen we een tiental minuten in reistijd.

        

        

            Brandweerbus naar huis?

        

        

        

        

            BOR

        

            BOR1

        

            's avonds vroeger vertrekken



de bus van Bornem vertrekt 's ochtends weer 5 min vroeger, is dit echt nodig (6u45)? Dit is veel vroeger als je vergelijkt met andere haltes die even ver van het werk gelegen zijn (cfr. Hamme 07u00 - Niel 06u57 - Boom 06u47 …)

        

        

            Ik zie er tegen op om 's ochtends nog 5 min vroeger te moeten vertrekken binnenkort! Men had ons verzekerd dat er niets aan de reistijden zou wijzigen. Betekent dit dat we 's avonds nog later thuis gaan zijn?

        

        

        

            BOR7

        

            BOR7 stopt in Zwijndrecht aan het spoor.

Hoe gaat zij naar hub?

Via E17-N49 of via Zwijndrecht(spoorweg is tegenwoordig veel gesloten wegens verkeer waaslandhaven).

        

        

            Bij voorkeur een opstapplaats in het centrum van Kruibeke a/d kerk i.p.v. Bazelstraat-Mercatorstraat.

        

        

        

        

            BRA

        

            BRA1

        

            's avonds stap ik geregeld af aan de Miksebaan. Door de nieuwe busregeling zou ik dan regelmatig een andere buslijn moeten nemen?? GOO

        

        

            Wat met de brandweerregeling?

        

        

        

            BRA4

        

            Ik werk in een dagregime maar indien ik de vroege heb (occasioneel) wil ik gebruik maken van de lijn P-BRA-06

        

        

        

            BRA6

        

            voorstel: km-vergoeding voor fietsers zoals andere bedrijven op de Scheldelaan.

        

        

        

        

            BRE

        

            BRE1

        

            Af- en opstapplaatsen voorzien aan op- en afritten van autostraden:

-> E19 St Job, Brecht (carpoolparking voorzien)

-> E34 Ranst

        

        

            Vanaf 1-1-2009 zal ik via poort Zuid komen

        

        

        

            BRE3

        

            Wat doe ik indien ik te laat afgelost wordt? Douche-recht??



- Waarom geen bussen met kortere trajecten, reisduur veel te lang na afgaan van vroege shift

        

        

        

            BRE5

        

            Waarom is de halte Wilfhof/Love Boat niet behouden. De bus passeert hier toch?

        

        

        

            BRE6

        

            - Graag een halte dichterbij vermits ik mij nu eerst met de wagen naar halte moet verplaatsen

- Ik stap ook regelmatig in Kontich op en af (DUF5 - woonplaats vriendin). Moet ik dan in het bezit zijn van 2 buspassen?

        

        

        

            BRE7

        

            De spiraalweg van en naar Evonik is tijdverlies. Overstappen op de Scheldelaan ter plaatse van Bayer Ingang Noord Electrabel is minstens 10 min tijdwinst.

        

        

            Ik maak gebruik van de brandweerbus en als alternatief neem ik BRE7. Gelieve een oplossing te bedenken voor de brandweerbus of een goed alternatief te voorzien. Indien brandweerbus: herbekijken van de op- en afstapplaatsen.



        

        

        

        

            DEU

        

            DEU4

        

            Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)



De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …

        

        

            Halte behouden zoals het nu is !!!



Veel veiliger, schuilplaats bij slecht weer (bushok), verlichte plaats!!!

        

        

        

        

            DUF

        

            DUF3

        

            Ik hoop dat ik met het nieuwe I-bus traject niet later thuis zal zijn dan momenteel het geval is anders zit ik met het probleem dat ons 2-jarig zoontje niet tijdig kan opgehaald worden van de kinderopvang.



Indien dit niet het geval is zal ik verplicht zijn met de wagen te komen werken en deze extra kost valt ons zeer zwaar. I-bus is een goed initiatief maar velen zullen afhaken indien men nog langer onderweg is van- en naar het werk.

        

        

            Tijdens de week stap ik op in Lint, tijdens de weekends in Berchem.

Brandweerbus tot in Lint laten rijden.

        

        

        

            DUF6

        

            Ik gebruik ca 1x per week de bus RG (DEU4) op de terugweg naar huis

        

        

        

            DUF7

        

            Proefperiode inkorten tot 3 maanden

        

        

        

            DUF9

        

            Deze halte is gunstig gelegen omwillen van de parking voor de auto’s

        

        

            Halte Sterrenlaan is nu reeds Van Dunlaan omdat daar een carpoolparking is



bussen op hub laten vertrekken om 16u50 ipv 16u55 en s’ochtends laten vertreken aan Van Dunlaan om 07u15.



Speciale busstroken aanleggen zodat we grotendeels de files kunnen vermijden.



Ik denk dat vele mensen ontmoedigd zijn en verkiezen de wagen te nemen omdat ze anders veel langer onderweg zijn!!





        

        

        

        

            EKE

        

            EKE1

        

            Opstaphalte EKE1 (Valkenlaan) verplaatsen naar kerk Mariaburg.

Reden:

- veel gemakkelijker als startplaats van route EKE (parkeer en manouvreerruimte) ipv Kapelsesteenweg.

- huidige halte ligt op 300m van halte BRA5 maar vertrekt om 07u20 ipv 07u05 (BRA5). Een verschil van 15 min.



        

        

        

            EKE2

        

            Als ik shiftwerk doe neem ik de P-BRA04.

        

        

            Behoud van huidig syteem.

- 10 min vroeger vertrekken 's avonds

- In het uurrooster kan ik nt terugvinden wanneer ik 's avonds thuiskom.

- Min. 2u transport/dag om 13 km enkel af te leggen vind ik vrij veel.

        

        

        

            EKE3

        

            Tot midden 2009 neem ik afstapplaats Noord, nadien Midden!!



Is het mogelijk de bus via het Laar naar de Prinshoeveweg te laten rijden? Dit is ook de route van de lijn en een pak eenvoudiger. Aan de tussenliggene haltes op het Laar zijn tevens schuilplaatsen aanwezig.

        

        

        

            EKE4

        

            In het verleden heeft men een busplan opgesteld met als doel het optimaliseren en het vermijden van zeer kleine wegen. De nieuwe lijn EKE gaat terug rijden in straten waar je met een gewone wagen nipt kan doorrijden!



Halte EKE 4 en 5 liggen nog geen 100m van mekaar verwijderd!



Ik ben zeer tevreden van de huidige halte!

        

        

        

            EKE7

        

            Bustijden worden nt gerespecteerd.

Kan de vertrektijd bij werkbe�indiging niet vervroegd worden.





        

        

        

        

            ESS

        

            ESS1

        

            Bus langs Nederland naar Bayer laten rijden en een bushalte op Essen-Hoek voorzien OF deze buslijn op pleintje Essen-Hoek laten vertrekken

        

        

            Ik vernam dat er in het nieuwe I-bus traject 2 haltes teegevoegd zullen worden: Bremakker en Oude Baan. Ikzelf woon op zeer korte afstand van deze haltes en maak mij zorgen om hetvolgende:

- geen veilige stopplaatsen

- Oude Baan is gesitueerd in een bocht met zeer slecht zicht. Hier zijn reeds vele ongevallen gebeurd!

- Bremakker is een kleine zijweg op een zeer drukke verkeersader.

- Waar kunnen de mensen die op deze lokaties de bus gaan nemen hun wagen achterlaten?



Hoe gaat de bus na zijn laatste halte verderrijden? Indien via NL zal dit veel tijdsverlies voorkomen door opstoppingen in Staborek en Kalmthout te ontwijken.



voorstel voor nieuwe route:



ESS1: Kalmthoutsestw-St Jansstr

ESS2: Heuvelplein

ESS3: zwembad (ev. aanpassen naar Essen station)

ESS4: Kiekenhoeve-parking gemeentepark-Moerkantsebaan

ESS5: Essen Hoek - Moerkantsebaan



Buiten veiligheid is er dan een bijkomend voordeel: men blijft met de bus op ruime wegen.

        

        

            Wat als met occasioneel wil op- of afstappen aan een andere halte of een andere buslijn?

        

        

            voorstel: route omkeren



ESS1: Kalmthoutsestw-St Jansstr

ESS2: Kalmthoutsestw-Oudebaan

ESS3: Antwerpsestw-Bremakker

ESS4: Heuvelplein

ESS5: zwembad

Nieuwe opstapplaats

ESS6: Kiekenhoeve

ESS7: Esso Hoekpleintje

Vervolgens nr Nl rijden richting Bergen op Zoom. Daar autostrade oprijden richting Vlissingen en vervolgens via A12 richting A’pen nr HUB. Zo vermijd je Stabroek waar je minstens 30 min stilstaat!

        

        

        

            ESS2

        

            Kan deze bus niet vertrekkenop Wildert en zo via Nederland rijden (cfr. BASF-bus). Zo vermijd je de moeilijke doorgang in Stabroek.

        

        

        

        

            GIL

        

            GIL10

        

            Ik vind het zeer jammer dat de huidige halte ‘rijkstraat’ verdwijnt in het nieuwe traject, hier stappen 4 personen op.



De halte Lange Nieuwstraat is geschrapt geweest (en nu terug) omdat daar niemand opstapt. Kan u deze halte dan niet schrappen en de ‘rijkstraat’-halte behouden.



De bus moet hiervoor niet omrijden, ze rijdt er voorbij.

        

        

        

            GIL11

        

            Enkele keren per jaar zal ik gebruik maken van halte BEV4. Hoe lang op voorhand moet ik dit doorgeven zodat dit geweten is bij de busverantwoordelijke?

        

        

            Waarom valt de huidige opstapplaats weg? Er nemen hier meestal 4 personen de bus. Bij mijn weten neemt er momenteel niemand de bus a/d halte ‘Lange Nieuwstraat’. Is het niet mogelijk opstapplaats Rijkstraat zo te laten daar de bus hier toch passert op weg naar Verrebroek Dorp?

        

        

        

            GIL4

        

            Ik vraag me af of we nog langer onderweg gaan zijn dan nu reeds het geval is.

Als ik het uitreken ben ik binnenkort 11u onderweg om effectief 8u te werken. (met de wagen leg ik deze afstand op 40 min af voor dezelfde route en aan dezelfde snelheid).

Ik ben destijds op vraag van het bedrijf naar RO gegaan, omwille van het dagdagelijkse lange bustraject heb ik hier enigszins spijt van en betreur ik dat ik niet meer op LO sta.

Ik zou liever alles bij het oude houden zoals het nu is.



        

        

        

        

            GOO

        

            GOO1

        

            Bussen 's avonds vroeger huiswaarts laten vertrekken

        

        

            Gelieve een extra halte op de GOO-bus te voorzien:



- Huidige halte aan Martendijk behouden en de bus 1 min vroeger laten vertrekken. Ik zou het zeer jammer vinden moest deze halte def verdwijnen. Een proefperiode van 1 jaar vind ik veel te lang.

        

        

        

            GOO2

        

            Omdat ik in een 24-systeem werk is het moeilijk een bus huiswaarts te vinden.

Brandweerbus rijdt maar tot in Brasschaat en moet dan ca 8 km te voet gaan alvorens ik een bus v/d lijn kan nemen.

        

        

        

            GOO4

        

            Wijziging naam en locatie opstapplaats, nl. ‘bushalte kerk Maria-ter-Heide’

Het Zegeplein is sinds vele jaren heraangelegd en er is daar geen plaats meer voor de bus!!

        

        

        

            GOO6

        

            occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus BRA01

        

        

        

        

            HAM

        

            HAM3

        

            Graag een halte voorzien tussen HAM3 en HAM4, nl. Tielrode Kerkstraat (halte v/d lijn), halte ligt op de route dus bus moet niet omrijden (zie plan)

        

        

        

        

            HOB

        

            HOB1

        

            - kortere proefperiode

- latere vertrektijd (nu 07u15 - I-bus 07u15!!)

        

        

            Heel af en toe neem ik SIN8 indien ik bij mijn vriendin verblijf.

        

        

            Kan ik mijn buspas behouden als ik in de zomer met de fiets naar het werk kom?

        

        

        

            HOB3

        

            Nu stopt bus W2 op nummer 168 in de Steynstraat, volgens het nieuwe plan op nummer 268, is dit een typfout of is het huisnummer effectief gewijzigd???

Aan nr 168 hebben we beschutting (thv zonnebankcentrum)

        

        

        

        

            KAL

        

            KAL1

        

            Jammer dat het sociaal contact met de eigen collega’s nu verloren gaat

        

        

        

            KAL2

        

            Momenteel maken meerdere mensen gebruik van de halte a/d post, deze komt echter te vervallen. Halte Wipstraat wordt minder gebruikt, kan men niet opteren om halte v/d post te behouden en wipstraat af te schaffen?

        

        

        

            KAL5

        

            - proefperiode van 1 jaar vind ik te lang



- Ik vrees om op een overladen bus terecht te komen (enkel bij slecht weer)

        

        

            Achteraan een soort waarschuwingsteken plaatsen dat oplicht op het moment dat er mensen in- of uitstappen.

Momenteel een gevaarlijke situatie omdat er voor of achter de bus mensen de straat oversteken.

        

        

            Graag meer informatie over het gebruik van de bussen, wat kan en niet kan.

Als je bv. vroeger stopt met werken kan je dan de ploegenbus nemen en kan je in uitzonderlijke omstandigheden een andere bus nemen??

        

        

        

        

            KAP

        

            KAP2

        

            Halte KAP2 is een kruispunt en laat niet toe daar veilig op te stappen. Op Intranet staat halte ‘Kapelstraat-Koerspleindreef’ maar in praktijk is dit ‘Koerspleindreef-Dorpstraat’.

        

        

            voorstel: fietsvergoeding geven

        

        

        

            KAP5

        

            Met welke bus kan ik naar huis?

        

        

        

            KAP6

        

            Het noordelijke deel van Hoevenen heeft gn opstapplaats, kan er geen aanpassing gemaakt worden (bv het vertrek naar hub vanuit Krekelberg)?

        

        

        

        

            KEM

        

            KEM1

        

            met de auto -> 17 minuten

met de bus -> 50 minuten = 66 minuten/dag verschil

        

        

        

            KEM5

        

            Zou de bus niet kunnen vertrekken in Puivelde (zie plan op formulier)

        

        

        

            KEM6

        

            Dagbus KEM 1-2-3-4-5-6 dezelfde halte laten doen als de shiftbus op dat traject.



Voordeel: er zullen minder mensen de auto moeten nemen om tot de carpoolparking te rijden.

        

        

            Wat indien een halve dag verlof voor mensen van LO? Nu kan je met de auto tot LO en daar de bus nemen tot RO. Om 12u05 stopt de pendelpus aan ingang Midden en rijdt dan naar LO. Blijft dit zo met het I-bus trajact??

        

        

        

        

            LIE

        

            LIE4

        

            voorstel: halte provinciesteenweg-borsbeeksesteenweg verlengen naar provinciesteenweg-vremdesesteenweg (thv Miro) of extra ingelegd worden? We zijn alvast met 5 ge�nteresseerden.

        

        

        

            LIE6

        

            Kan de huidige halte Antwerpsestraat niet behouden worden in het nieuwe i-bus traject?

        

        

        

        

            LOK

        

            LOK1

        

            Ik vrees dat ik nog laattijdiger thuis ga zijn wegens file in St Niklaas (N70)



Tussen Pr.S.Charlottelaan en de Ster wordt 's ochtends maar 6 min gerekend.'s Avonds kan dat nooit! Nu ben ik in Lokeren om 17u50 � 18u00. Nu ben ik ca 3u onderweg om 100 km af te leggen, dit vind ik echt wel een max.

        

        

            Op de buslijn LOK graag een extra halte toevoegen ter hoogte van kruispunt N70-N41. Momenteel is daar ook een halte thv het bedrijf Vavin, hier stappen verschillende personen op. Ik verhuis binnenkort en zou graag dagelijks gebruik willen maken van deze halte.

        

        

        

            LOK2

        

            Halte LOK5: Dorp verleggen naar N70 (halte de Lijn) is ook korter voor enige reiziger (1).

        

        

            Soms neem ik de shiftbus om 's middags naar huis te gaan, ik hoop dat deze mogelijkheid blijft bestaan.

        

        

        

            LOK6

        

            Is het mogelijk mijn huidige opstapplaats te behouden? volgens mij moet de bus toch voorbij deze halte dus waarom niet stoppen? De volgende opstapplaats ligt 1.5 verder en dat is een eindje wandelen.

        

        

        

        

            MAL

        

            MAL1

        

            Vertrek vanuit Oostmalle zou ideaal zijn. Daar bevindt zich immers een zeer goede parktingplaats die o.a. door de lijn gebruikt wordt.

        

        

        

            MAL4

        

            Bus van Deurne koppelen aan Wijnegem. Zo kunnen we het rond punt van Wommelgem en het shopping center vermijden, ervaring zegt dat dit 15 min tijdwinst oplevert.



De mensen van Wijnegem zullen door deze wijziging slechts 5 min laten thuis zijn.





        

        

        

            MAL5

        

            Momenteel nemen we 's avonds een alternatieve route teneinde het drukke verkeer op de ring te vermijden. Alternatieven zijn beperkt vanwege inwoners Wijnegem. Vandaar voorstel om Wijnegem in te lassen bij bus Deurne.

        

        

            Momenteel passeert de bus de halte ‘halte ploeg’ maar deze halte blijkt niet meer opgenomen te zijn in het I-bus-traject. Waarom niet?



Ik ben verrevan de enige gebruiker die deze opstapplaats neemt, min. 3 gebruikers!)

        

        

            Vanaf 2009 werk ik vroeg en late -> P-SCH-06

        

        

        <

Except of incorrect end of XML data ( which is probably typo, you have missed /row> ) the code is correct and loads without any problems.
If you are generating XML by server side script - be sure that it sent with text/xml content type and without unnecessary whitespaces.

Working sample sent by email