if info in a cell belonging to a tree is too large I can't s

Like in this xml …is the a scroll bar to atach …or could the grid automatically break the like in two or three lines to see all the content?



<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1'?>





    BAYER

        

            ANT

        

            ANT8

        

            Kan er geen halte voorzien worden zoals nu:

-Horstebaan-Bredabaan GB?



Momenteel stappen daar mensen op van zowel Bayer als Monsanto

        

        

        

            ANT9

        

            ANT10 ??

        

        

        

            ANT7

        

            Occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus P-SCH-13 (Winkelstap-Karel Selsstraat)

        

        

        

            ANT10

        

            Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)



De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …

        

        

        

            ANT2

        

            Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)



De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …

        

        

        

        

            BOB

        

            BOB2

        

            - Voorzichtige chauffeurs !!!

- Goede kwaliteitscontrole v/d bussen

- Zonder lekken aan ramen

- Airco

- propere zetels

        

        

        

            BOB4

        

            Indien de treinen goed aansluiten op de bussen en omgekeerd zou ik eerder geneigd zijn om te opteren voor de i-bus als vaste gebruiker.

        

        

            Kan er een halte in Mortsel (op de terugweg)voorzien worden voor de brandweerbus, dan kan ik de dagbus ook in Mortsel nemen.



Graag een bijkomende halte a/d Krijgsbaan in Mortsel zoals nu.

        

        

            Indien mogelijk bus 's avonds vroeger laten vertrekken

        

        

        

        

            BOO

        

            BOO1

        

            Hopelijk rijd de brus BOO langs de Kennedytunnel + Liefkenshoektunnel om de meest snelle verbinding te maken tussen Boom en de hub!

Zo reed onze bus vroeger ook en dan waren we sneller in Boom.

        

        

            Indien mogelijk graag langs de Kennedytunnel en de Liefkenshoektunnel. In normale gevallen geeft dit een enorme tijdswinst.

        

        

        

            BOO3

        

            Ik zou de bus stipt om 07u00 laten vertrekken (B001) om elke discussie met chauffeur te vermijden. Vroeger was dit zo en waren we steeds op tijd.



De bus laten rijden via de Liefkenshoektunnel ipv de ring. Ook dit was vroeger ons bustraject: met de ervaring dat dit vlotter ging.

        

        

        

        

            BOR

        

            BOR1

        

            's avonds vroeger vertrekken



de bus van Bornem vertrekt 's ochtends weer 5 min vroeger, is dit echt nodig (6u45)? Dit is veel vroeger als je vergelijkt met andere haltes die even ver van het werk gelegen zijn (cfr. Hamme 07u00 - Niel 06u57 - Boom 06u47 …)

        

        

        

            BOR7

        

            BOR7 stopt in Zwijndrecht aan het spoor.

Hoe gaat zij naar hub?

Via E17-N49 of via Zwijndrecht(spoorweg is tegenwoordig veel gesloten wegens verkeer waaslandhaven).

        

        

        

        

            BRE

        

            BRE1

        

            Vanaf 1-1-2009 zal ik via poort Zuid komen

        

        

        

            BRE7

        

            De spiraalweg van en naar Evonik is tijdverlies. Overstappen op de Scheldelaan ter plaatse van Bayer Ingang Noord Electrabel is minstens 10 min tijdwinst.

        

        

            Ik maak gebruik van de brandweerbus en als alternatief neem ik BRE7. Gelieve een oplossing te bedenken voor de brandweerbus of een goed alternatief te voorzien. Indien brandweerbus: herbekijken van de op- en afstapplaatsen.



        

        

        

        

            DEU

        

            DEU4

        

            Halte behouden zoals het nu is !!!



Veel veiliger, schuilplaats bij slecht weer (bushok), verlichte plaats!!!

        

        

            Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)



De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …

        

        

        

        

            DUF

        

            DUF9

        

            Halte Sterrenlaan is nu reeds Van Dunlaan omdat daar een carpoolparking is



bussen op hub laten vertrekken om 16u50 ipv 16u55 en s’ochtends laten vertreken aan Van Dunlaan om 07u15.



Speciale busstroken aanleggen zodat we grotendeels de files kunnen vermijden.



Ik denk dat vele mensen ontmoedigd zijn en verkiezen de wagen te nemen omdat ze anders veel langer onderweg zijn!!





        

        

        

        

            EKE

        

            EKE2

        

            Behoud van huidig syteem.

- 10 min vroeger vertrekken 's avonds

- In het uurrooster kan ik nt terugvinden wanneer ik 's avonds thuiskom.

- Min. 2u transport/dag om 13 km enkel af te leggen vind ik vrij veel.

        

        

        

            EKE4

        

            In het verleden heeft men een busplan opgesteld met als doel het optimaliseren en het vermijden van zeer kleine wegen. De nieuwe lijn EKE gaat terug rijden in straten waar je met een gewone wagen nipt kan doorrijden!



Halte EKE 4 en 5 liggen nog geen 100m van mekaar verwijderd!



Ik ben zeer tevreden van de huidige halte!

        

        

        

            EKE7

        

            Bustijden worden nt gerespecteerd.

Kan de vertrektijd bij werkbeëindiging niet vervroegd worden.





        

        

        

        

            ESS

        

            ESS2

        

            Kan deze bus niet vertrekkenop Wildert en zo via Nederland rijden (cfr. BASF-bus). Zo vermijd je de moeilijke doorgang in Stabroek.

        

        

        

        

            GIL

        

            GIL11

        

            Waarom valt de huidige opstapplaats weg? Er nemen hier meestal 4 personen de bus. Bij mijn weten neemt er momenteel niemand de bus a/d halte ‘Lange Nieuwstraat’. Is het niet mogelijk opstapplaats Rijkstraat zo te laten daar de bus hier toch passert op weg naar Verrebroek Dorp?

        

        

        

        

            GOO

        

            GOO4

        

            Wijziging naam en locatie opstapplaats, nl. ‘bushalte kerk Maria-ter-Heide’

Het Zegeplein is sinds vele jaren heraangelegd en er is daar geen plaats meer voor de bus!!

        

        

        

            GOO6

        

            occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus BRA01

        

        

        

        

            KAL

        

            KAL2

        

            Momenteel maken meerdere mensen gebruik van de halte a/d post, deze komt echter te vervallen. Halte Wipstraat wordt minder gebruikt, kan men niet opteren om halte v/d post te behouden en wipstraat af te schaffen?

        

        

        

            KAL5

        

            Achteraan een soort waarschuwingsteken plaatsen dat oplicht op het moment dat er mensen in- of uitstappen.

Momenteel een gevaarlijke situatie omdat er voor of achter de bus mensen de straat oversteken.

        

        

        

        

            KAP

        

            KAP2

        

            Halte KAP2 is een kruispunt en laat niet toe daar veilig op te stappen. Op Intranet staat halte ‘Kapelstraat-Koerspleindreef’ maar in praktijk is dit ‘Koerspleindreef-Dorpstraat’.

        

        

        

        

            KEM

        

            KEM6

        

            Dagbus KEM 1-2-3-4-5-6 dezelfde halte laten doen als de shiftbus op dat traject.



Voordeel: er zullen minder mensen de auto moeten nemen om tot de carpoolparking te rijden.

        

        

            Wat indien een halve dag verlof voor mensen van LO? Nu kan je met de auto tot LO en daar de bus nemen tot RO. Om 12u05 stopt de pendelpus aan ingang Midden en rijdt dan naar LO. Blijft dit zo met het I-bus trajact??

        

        

        

        

            LIE

        

            LIE4

        

            voorstel: halte provinciesteenweg-borsbeeksesteenweg verlengen naar provinciesteenweg-vremdesesteenweg (thv Miro) of extra ingelegd worden? We zijn alvast met 5 geïnteresseerden.

        

        

        

        

            LOK

        

            LOK1

        

            Ik vrees dat ik nog laattijdiger thuis ga zijn wegens file in St Niklaas (N70)



Tussen Pr.S.Charlottelaan en de Ster wordt 's ochtends maar 6 min gerekend.'s Avonds kan dat nooit! Nu ben ik in Lokeren om 17u50 � 18u00. Nu ben ik ca 3u onderweg om 100 km af te leggen, dit vind ik echt wel een max.

        

        

        

            LOK2

        

            Halte LOK5: Dorp verleggen naar N70 (halte de Lijn) is ook korter voor enige reiziger (1).

        

        

            Soms neem ik de shiftbus om 's middags naar huis te gaan, ik hoop dat deze mogelijkheid blijft bestaan.

        

        

        

        

            MAL

        

            MAL4

        

            Bus van Deurne koppelen aan Wijnegem. Zo kunnen we het rond punt van Wommelgem en het shopping center vermijden, ervaring zegt dat dit 15 min tijdwinst oplevert.



De mensen van Wijnegem zullen door deze wijziging slechts 5 min laten thuis zijn.





        

        

        

            MAL5

        

            Momenteel nemen we 's avonds een alternatieve route teneinde het drukke verkeer op de ring te vermijden. Alternatieven zijn beperkt vanwege inwoners Wijnegem. Vandaar voorstel om Wijnegem in te lassen bij bus Deurne.

        

        

        

            MAL6

        

            Bussen van LO (Lanxess) doen er ca 10 min over naar de hub. Kan men deze bussen niet 5 min vroeger laten vertrekken?



Haltes MAL3-4 en 5 kloppen niet.



Buslijn MAL: haltes wijnegem bij een buslijn van Deurne laten aansluiten of halte Fortveldstraat verplaatsen naar hoek Merksemsebaan-Houtbaan om alzo dorpskern te vermijden.

        

        

            Waarom minder haltes?

        

        

        

        

            NIE

        

            NIE1

        

            - graag degelijke bussen met vaste chauffeur per lijn

- chauffeur met degelijke opleiding, ervaring en aangename rijstijl

- om verkeer vlotter te laten verlopen? Bus vol, bus vertrekt-principe!! zodat bussen op en af naar hub rijden vanaf 16u30 ivp allemaal tegelijkertijd te vertrekken richting hub. resultaat: geen overrompeling op hub.

- alle bussen vertrekken gelijktijdig op hub richting thuisbestemmingen. Kunnen verkeerslichten a/d Lillo molen niet vermeden worden?

        

        

            - vaste chauffeurs die traject goed kennen! -> tijdsbesparing voor gebruikers



- comfortabele bussen (laat nu soms te wensen over)!



- ‘noodplan’ bij ontbreken van bussen aan hub zodat niet iedereen moet wachten (vooral 's avonds)

        

        

            urentabel v/d terugreis???

        

        

        

            NIE3

        

            Is het mogelijk de bus om 16u40 te laten vertrekken op Bayer?

Dit om de files op de ring te vermijden.



Als we later en later thuis zijn gaan er terug meer mensen de eigen wagen nemen en ik denk niet dat dit de bedoeling is van de i-bus??

        

        

        

        

            SIN

        

            SIN1

        

            Mijn huidige halte valt weg en de dichtsbijzijnde haltes zijn ver verwijderd van mijn thuisadres. Voorstel: halte voorzien aan de begraafplaats Heimolen gelegen a/d Waasmunstersesteenweg en van daar aansluiten op de route SIN opstapplaats de Valk. dit is nl. reeds een bestaande halte voor de collega’s van Monsanto die ook deelnemen aan het I-bus traject. Hier is tevens een grote parkting voorzien waar je gratis kan parkeren. De bus zelf kan hier zonder hinder wachten en bovendien is hier een officiële halte van de lijn.



Vertrektijd van deze halte = 07u00, aan de timing zou ik niets wijzigen. De halte ‘hoge bokstraat Valk’ is minder geschikt als vertrekplaats daar er weinig of geen plaats voorzien is om de bus te laten wachten. Momenteel stappen er ca 6 mensen van Monsanto op.



De mogelijke opstapplaats die voorzien is in het I-bus traject ‘Duivenhoek Pontweg’ lijkt me gezien de afstand, hoogteverschil en de rit via de gevaarlijke N41 geen volwaardig alternatief.

        

        

        

        

            STA

        

            STA2

        

            Kan de STA-bus na het verlaten v/d kleine Molenweg doorrijden via Ettenhoven en vervolgens de Rijstraat inrijden? Ik zou daar op de hoek v/d Rijstraat/Hoge Weg kunnen opstappen. De bus kan vervolgens zijn weg verderzetten via de Hoge Weg naar 's Hertogendijk. Mits deze kleine ‘aanpassing’ zou ik veel tijd besparen.

        

        

        

            STA4

        

            Mijn huidige opstapplaats aan het Lassonhof (Hoogeind) wordt in de i-bus-route niet meer voorzien.



Kan deze halte voorzien worden bij 1 v/d 3 bussen die dagelijks deze halte passeren (staan meestal ook nog in file voor deze halte), nl. de bussen ESS, KAL en WUU.



Het gaat hier over 3 personen die aan deze halte de bus nemen.

        

        

        

            STA9

        

            Halte in Zandvliet voorzien

        

        

        

        

            WOM

        

            WOM1

        

            Waarom geen opstapplaatsen langs carpoolparkings E313, nl. wommelgem, massenhoven, grobbendonk (vele collega’s wonen langs dit traject) en bus kan gebruik maken van filevrije busstrook)!!

        

        

        

        

            ZWY

        

            ZWY3

        

            voorstel: een halte voorzien op Verbrandendijk huisnr 152, hier is tevens een halte van Degussa.



        

        

        

            ZWY8

        

            Ik zou wel overwegen de I-bus te gebruiken indien er een halte voorzien is in Kallo!!

        

        

        





    EVONIK

        

            ESS

        

            ESS2

        

            Bus van Essen over Bergen-Op-Zoom laten rijden

        

        

        

        

            KAL

        

            KAL5

        

            Indien mogelijk graag een halte voor dagdienst als voor ploegendienst (P-KAL08) in de Grensstraat te Putte. Verschillende geïnteresseerden voor de halte bij Evonik en Bayer-Lanxess.

        

        

        

        

            MAL

        

            MAL4

        

            Het lijkt mij efficiënter om de dorpen Westmalle, St.-Antonius en St.-Job, die nu in 2 verschillende toeren zitten, samen in 1 toer te zetten en deze bus 'smorgens en 'savonds op de autostrade in St.-Job te laten gaan in plaats van de op/afrit in Wommelgem te gebruiken zoals nu voorzien.



In de routebenaming van de bustoer vertrekkende vanuit Malle staan enkele fouten.

MAL-4=kerk. Nu staat kerk bij MAL-5.

en de nu bij MAL-4 gebruikte benaming (Dorp-Kliniek) is juist hetzelfde punt als MAL-3.

MAL-5=Kruising van Kapellei(N12) en Eikenlaan.

        

        

        

        

            STA

        

            STA3

        

            De bus STA 's morgens andersom laten rijden.

Dit om de file in de dorpstraat stabroek te vermijden

De bus kan de oprit A12 in Hoevenen gebruiken

        

        

        





    INEOS

        

            ANT

        

            ANT1

        

            S1

        

        

            S2

        

        

        

            ANT2

        

            S1

        

        

        

            ANT3

        

            S2

        

        

            S3

        

        

        

            ANT4

        

            S3

        

        

        

        

            BEV

        

            BEV1

        

            S1

        

        

        

            BEV2

        

            S2

        

        

        

            BEV3

        

            S3

        

        

        





    SOLVAY

        

            ANT

        

            ANT5

        

            Ik stel voor halte ANT5 te verplaatsen naar halte P-ANT06 (niet omdat ik dan minder moet stappen, maar wel omdat je hierdoor 1 � 2 minuten trajecttijd uitspaart)

        

        

        

        

            BOO

        

            BOO5

        

            - bus laten rijden op de voorbestemde busstroken en een volledige busstrook langs de Boomsesteenweg

- tijd voor terugrit aan de verschillende halten

- duidelijk herkenbare bussen gebruiken aub

        

        

        

        

            KEM

        

            KEM6

        

            Hoe laat is de bus met busnr. 24 weg op de Scheldelaan? Niet omm 16u55?

        

        

        

        

            LIE

        

            LIE1

        

            Collectief vervoer zou ook moeten betekenen optimale aansluiting met het spoorvervoer. Ik stel echter vast dat het station Noorderdokken nergens op de routing voorkomt. Dit station was nochtans bij de werken aan de ring van Antwerpen DE uitvalsbasis van de bedrijfsbussen? En zo kan de bijna dagelijkse file op de ring van Antwerpen vermeden worden.

        

        

            Ik denk dat het herbekijken van onze eigen bussen (1 minder) veel beter is.

        

        

        

            LIE4

        

            Halte LIE4 Boechout Provinciesteenweg-Borsbeeksesteenweg - voorstel: Provinciesteenweg-Vremdsesteenweg

vlak bij centrum Boechout, veel centralere opstapplaats, dicht bij station en woonwijken

        

        

        

        

            LOK

        

            LOK9

        

            Een oplossing vinden, graag, voor busgebruiker Peter Van Gorp “bijna-vaste” medewerker

        

        

        

        

            P-ANT

        

            P-ANT05

        

            Momenteel kom ik met de trein - Antwerpen (geen auto). Enkel de dagen in de ochtendploeg is er geen trein en kom ik met de wagen naar Metropolis

        

        

        

        

            P-EDE

        

            P-EDE04

        

            Extra opstapplaats Antwerpsestraat - Hendrik Kuijpersstraat in Mortsel; of indien een lijn via de Prins Boudewijnlaan zou rijden, opstapplaats aan kruispunt Prins Boudewijnlaan - R11 (Wilrijk)

        

        

        

        

            WOM

        

            WOM7

        

            opstapplaats verleggen van Dasstraat naar Welkomstraat

        

        

        



You can enable multiline mode, in which grid will break long title on few lines
grid.enableMultiline(true)
It will work for all cell types except of “tree"
In case of “tree” - special code modification required
In dhtmlxtreegrid.js , line 423
_tgc.start=”

";
need to be replaced with
_tgc.start="
";