Like in this xml …is the a scroll bar to atach …or could the grid automatically break the like in two or three lines to see all the content?
<?xml version='1.0' encoding='iso-8859-1'?>
BAYER
ANT
ANT8
Kan er geen halte voorzien worden zoals nu:
-Horstebaan-Bredabaan GB?
Momenteel stappen daar mensen op van zowel Bayer als Monsanto
ANT9
ANT10 ??
ANT7
Occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus P-SCH-13 (Winkelstap-Karel Selsstraat)
ANT10
Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)
De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …
ANT2
Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)
De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …
BOB
BOB2
- Voorzichtige chauffeurs !!!
- Goede kwaliteitscontrole v/d bussen
- Zonder lekken aan ramen
- Airco
- propere zetels
BOB4
Indien de treinen goed aansluiten op de bussen en omgekeerd zou ik eerder geneigd zijn om te opteren voor de i-bus als vaste gebruiker.
Kan er een halte in Mortsel (op de terugweg)voorzien worden voor de brandweerbus, dan kan ik de dagbus ook in Mortsel nemen.
Graag een bijkomende halte a/d Krijgsbaan in Mortsel zoals nu.
Indien mogelijk bus 's avonds vroeger laten vertrekken
BOO
BOO1
Hopelijk rijd de brus BOO langs de Kennedytunnel + Liefkenshoektunnel om de meest snelle verbinding te maken tussen Boom en de hub!
Zo reed onze bus vroeger ook en dan waren we sneller in Boom.
Indien mogelijk graag langs de Kennedytunnel en de Liefkenshoektunnel. In normale gevallen geeft dit een enorme tijdswinst.
BOO3
Ik zou de bus stipt om 07u00 laten vertrekken (B001) om elke discussie met chauffeur te vermijden. Vroeger was dit zo en waren we steeds op tijd.
De bus laten rijden via de Liefkenshoektunnel ipv de ring. Ook dit was vroeger ons bustraject: met de ervaring dat dit vlotter ging.
BOR
BOR1
's avonds vroeger vertrekken
de bus van Bornem vertrekt 's ochtends weer 5 min vroeger, is dit echt nodig (6u45)? Dit is veel vroeger als je vergelijkt met andere haltes die even ver van het werk gelegen zijn (cfr. Hamme 07u00 - Niel 06u57 - Boom 06u47 …)
BOR7
BOR7 stopt in Zwijndrecht aan het spoor.
Hoe gaat zij naar hub?
Via E17-N49 of via Zwijndrecht(spoorweg is tegenwoordig veel gesloten wegens verkeer waaslandhaven).
BRE
BRE1
Vanaf 1-1-2009 zal ik via poort Zuid komen
BRE7
De spiraalweg van en naar Evonik is tijdverlies. Overstappen op de Scheldelaan ter plaatse van Bayer Ingang Noord Electrabel is minstens 10 min tijdwinst.
Ik maak gebruik van de brandweerbus en als alternatief neem ik BRE7. Gelieve een oplossing te bedenken voor de brandweerbus of een goed alternatief te voorzien. Indien brandweerbus: herbekijken van de op- en afstapplaatsen.
DEU
DEU4
Halte behouden zoals het nu is !!!
Veel veiliger, schuilplaats bij slecht weer (bushok), verlichte plaats!!!
Cfr. mail dd 23-09-2008 -> Graag halte DEU 4 (onbeschut en gevaarlijk) verzetten naar huidige halte (Ter Heydenlaan - Ter Rivierenlaan). Deze halte wordt ook gebruikt door de lijn en BASF + er is een bushalte voorzien (dit betekent een verschuiving van ca 50 m)
De nieuwe voorgestelde DEU4-halte: voor lichten en aan tankstation. Veel traffic en auto’s steken binnendoor voorbij …
DUF
DUF9
Halte Sterrenlaan is nu reeds Van Dunlaan omdat daar een carpoolparking is
bussen op hub laten vertrekken om 16u50 ipv 16u55 en s’ochtends laten vertreken aan Van Dunlaan om 07u15.
Speciale busstroken aanleggen zodat we grotendeels de files kunnen vermijden.
Ik denk dat vele mensen ontmoedigd zijn en verkiezen de wagen te nemen omdat ze anders veel langer onderweg zijn!!
EKE
EKE2
Behoud van huidig syteem.
- 10 min vroeger vertrekken 's avonds
- In het uurrooster kan ik nt terugvinden wanneer ik 's avonds thuiskom.
- Min. 2u transport/dag om 13 km enkel af te leggen vind ik vrij veel.
EKE4
In het verleden heeft men een busplan opgesteld met als doel het optimaliseren en het vermijden van zeer kleine wegen. De nieuwe lijn EKE gaat terug rijden in straten waar je met een gewone wagen nipt kan doorrijden!
Halte EKE 4 en 5 liggen nog geen 100m van mekaar verwijderd!
Ik ben zeer tevreden van de huidige halte!
EKE7
Bustijden worden nt gerespecteerd.
Kan de vertrektijd bij werkbeëindiging niet vervroegd worden.
ESS
ESS2
Kan deze bus niet vertrekkenop Wildert en zo via Nederland rijden (cfr. BASF-bus). Zo vermijd je de moeilijke doorgang in Stabroek.
GIL
GIL11
Waarom valt de huidige opstapplaats weg? Er nemen hier meestal 4 personen de bus. Bij mijn weten neemt er momenteel niemand de bus a/d halte ‘Lange Nieuwstraat’. Is het niet mogelijk opstapplaats Rijkstraat zo te laten daar de bus hier toch passert op weg naar Verrebroek Dorp?
GOO
GOO4
Wijziging naam en locatie opstapplaats, nl. ‘bushalte kerk Maria-ter-Heide’
Het Zegeplein is sinds vele jaren heraangelegd en er is daar geen plaats meer voor de bus!!
GOO6
occasioneel maak ik gebruik van de shiftbus BRA01
KAL
KAL2
Momenteel maken meerdere mensen gebruik van de halte a/d post, deze komt echter te vervallen. Halte Wipstraat wordt minder gebruikt, kan men niet opteren om halte v/d post te behouden en wipstraat af te schaffen?
KAL5
Achteraan een soort waarschuwingsteken plaatsen dat oplicht op het moment dat er mensen in- of uitstappen.
Momenteel een gevaarlijke situatie omdat er voor of achter de bus mensen de straat oversteken.
KAP
KAP2
Halte KAP2 is een kruispunt en laat niet toe daar veilig op te stappen. Op Intranet staat halte ‘Kapelstraat-Koerspleindreef’ maar in praktijk is dit ‘Koerspleindreef-Dorpstraat’.
KEM
KEM6
Dagbus KEM 1-2-3-4-5-6 dezelfde halte laten doen als de shiftbus op dat traject.
Voordeel: er zullen minder mensen de auto moeten nemen om tot de carpoolparking te rijden.
Wat indien een halve dag verlof voor mensen van LO? Nu kan je met de auto tot LO en daar de bus nemen tot RO. Om 12u05 stopt de pendelpus aan ingang Midden en rijdt dan naar LO. Blijft dit zo met het I-bus trajact??
LIE
LIE4
voorstel: halte provinciesteenweg-borsbeeksesteenweg verlengen naar provinciesteenweg-vremdesesteenweg (thv Miro) of extra ingelegd worden? We zijn alvast met 5 geïnteresseerden.
LOK
LOK1
Ik vrees dat ik nog laattijdiger thuis ga zijn wegens file in St Niklaas (N70)
Tussen Pr.S.Charlottelaan en de Ster wordt 's ochtends maar 6 min gerekend.'s Avonds kan dat nooit! Nu ben ik in Lokeren om 17u50 � 18u00. Nu ben ik ca 3u onderweg om 100 km af te leggen, dit vind ik echt wel een max.
LOK2
Halte LOK5: Dorp verleggen naar N70 (halte de Lijn) is ook korter voor enige reiziger (1).
Soms neem ik de shiftbus om 's middags naar huis te gaan, ik hoop dat deze mogelijkheid blijft bestaan.
MAL
MAL4
Bus van Deurne koppelen aan Wijnegem. Zo kunnen we het rond punt van Wommelgem en het shopping center vermijden, ervaring zegt dat dit 15 min tijdwinst oplevert.
De mensen van Wijnegem zullen door deze wijziging slechts 5 min laten thuis zijn.
MAL5
Momenteel nemen we 's avonds een alternatieve route teneinde het drukke verkeer op de ring te vermijden. Alternatieven zijn beperkt vanwege inwoners Wijnegem. Vandaar voorstel om Wijnegem in te lassen bij bus Deurne.
MAL6
Bussen van LO (Lanxess) doen er ca 10 min over naar de hub. Kan men deze bussen niet 5 min vroeger laten vertrekken?
Haltes MAL3-4 en 5 kloppen niet.
Buslijn MAL: haltes wijnegem bij een buslijn van Deurne laten aansluiten of halte Fortveldstraat verplaatsen naar hoek Merksemsebaan-Houtbaan om alzo dorpskern te vermijden.
Waarom minder haltes?
NIE
NIE1
- graag degelijke bussen met vaste chauffeur per lijn
- chauffeur met degelijke opleiding, ervaring en aangename rijstijl
- om verkeer vlotter te laten verlopen? Bus vol, bus vertrekt-principe!! zodat bussen op en af naar hub rijden vanaf 16u30 ivp allemaal tegelijkertijd te vertrekken richting hub. resultaat: geen overrompeling op hub.
- alle bussen vertrekken gelijktijdig op hub richting thuisbestemmingen. Kunnen verkeerslichten a/d Lillo molen niet vermeden worden?
- vaste chauffeurs die traject goed kennen! -> tijdsbesparing voor gebruikers
- comfortabele bussen (laat nu soms te wensen over)!
- ‘noodplan’ bij ontbreken van bussen aan hub zodat niet iedereen moet wachten (vooral 's avonds)
urentabel v/d terugreis???
NIE3
Is het mogelijk de bus om 16u40 te laten vertrekken op Bayer?
Dit om de files op de ring te vermijden.
Als we later en later thuis zijn gaan er terug meer mensen de eigen wagen nemen en ik denk niet dat dit de bedoeling is van de i-bus??
SIN
SIN1
Mijn huidige halte valt weg en de dichtsbijzijnde haltes zijn ver verwijderd van mijn thuisadres. Voorstel: halte voorzien aan de begraafplaats Heimolen gelegen a/d Waasmunstersesteenweg en van daar aansluiten op de route SIN opstapplaats de Valk. dit is nl. reeds een bestaande halte voor de collega’s van Monsanto die ook deelnemen aan het I-bus traject. Hier is tevens een grote parkting voorzien waar je gratis kan parkeren. De bus zelf kan hier zonder hinder wachten en bovendien is hier een officiële halte van de lijn.
Vertrektijd van deze halte = 07u00, aan de timing zou ik niets wijzigen. De halte ‘hoge bokstraat Valk’ is minder geschikt als vertrekplaats daar er weinig of geen plaats voorzien is om de bus te laten wachten. Momenteel stappen er ca 6 mensen van Monsanto op.
De mogelijke opstapplaats die voorzien is in het I-bus traject ‘Duivenhoek Pontweg’ lijkt me gezien de afstand, hoogteverschil en de rit via de gevaarlijke N41 geen volwaardig alternatief.
STA
STA2
Kan de STA-bus na het verlaten v/d kleine Molenweg doorrijden via Ettenhoven en vervolgens de Rijstraat inrijden? Ik zou daar op de hoek v/d Rijstraat/Hoge Weg kunnen opstappen. De bus kan vervolgens zijn weg verderzetten via de Hoge Weg naar 's Hertogendijk. Mits deze kleine ‘aanpassing’ zou ik veel tijd besparen.
STA4
Mijn huidige opstapplaats aan het Lassonhof (Hoogeind) wordt in de i-bus-route niet meer voorzien.
Kan deze halte voorzien worden bij 1 v/d 3 bussen die dagelijks deze halte passeren (staan meestal ook nog in file voor deze halte), nl. de bussen ESS, KAL en WUU.
Het gaat hier over 3 personen die aan deze halte de bus nemen.
STA9
Halte in Zandvliet voorzien
WOM
WOM1
Waarom geen opstapplaatsen langs carpoolparkings E313, nl. wommelgem, massenhoven, grobbendonk (vele collega’s wonen langs dit traject) en bus kan gebruik maken van filevrije busstrook)!!
ZWY
ZWY3
voorstel: een halte voorzien op Verbrandendijk huisnr 152, hier is tevens een halte van Degussa.
ZWY8
Ik zou wel overwegen de I-bus te gebruiken indien er een halte voorzien is in Kallo!!
EVONIK
ESS
ESS2
Bus van Essen over Bergen-Op-Zoom laten rijden
KAL
KAL5
Indien mogelijk graag een halte voor dagdienst als voor ploegendienst (P-KAL08) in de Grensstraat te Putte. Verschillende geïnteresseerden voor de halte bij Evonik en Bayer-Lanxess.
MAL
MAL4
Het lijkt mij efficiënter om de dorpen Westmalle, St.-Antonius en St.-Job, die nu in 2 verschillende toeren zitten, samen in 1 toer te zetten en deze bus 'smorgens en 'savonds op de autostrade in St.-Job te laten gaan in plaats van de op/afrit in Wommelgem te gebruiken zoals nu voorzien.
In de routebenaming van de bustoer vertrekkende vanuit Malle staan enkele fouten.
MAL-4=kerk. Nu staat kerk bij MAL-5.
en de nu bij MAL-4 gebruikte benaming (Dorp-Kliniek) is juist hetzelfde punt als MAL-3.
MAL-5=Kruising van Kapellei(N12) en Eikenlaan.
STA
STA3
De bus STA 's morgens andersom laten rijden.
Dit om de file in de dorpstraat stabroek te vermijden
De bus kan de oprit A12 in Hoevenen gebruiken
INEOS
ANT
ANT1
S1
S2
ANT2
S1
ANT3
S2
S3
ANT4
S3
BEV
BEV1
S1
BEV2
S2
BEV3
S3
SOLVAY
ANT
ANT5
Ik stel voor halte ANT5 te verplaatsen naar halte P-ANT06 (niet omdat ik dan minder moet stappen, maar wel omdat je hierdoor 1 � 2 minuten trajecttijd uitspaart)
BOO
BOO5
- bus laten rijden op de voorbestemde busstroken en een volledige busstrook langs de Boomsesteenweg
- tijd voor terugrit aan de verschillende halten
- duidelijk herkenbare bussen gebruiken aub
KEM
KEM6
Hoe laat is de bus met busnr. 24 weg op de Scheldelaan? Niet omm 16u55?
LIE
LIE1
Collectief vervoer zou ook moeten betekenen optimale aansluiting met het spoorvervoer. Ik stel echter vast dat het station Noorderdokken nergens op de routing voorkomt. Dit station was nochtans bij de werken aan de ring van Antwerpen DE uitvalsbasis van de bedrijfsbussen? En zo kan de bijna dagelijkse file op de ring van Antwerpen vermeden worden.
Ik denk dat het herbekijken van onze eigen bussen (1 minder) veel beter is.
LIE4
Halte LIE4 Boechout Provinciesteenweg-Borsbeeksesteenweg - voorstel: Provinciesteenweg-Vremdsesteenweg
vlak bij centrum Boechout, veel centralere opstapplaats, dicht bij station en woonwijken
LOK
LOK9
Een oplossing vinden, graag, voor busgebruiker Peter Van Gorp “bijna-vaste” medewerker
P-ANT
P-ANT05
Momenteel kom ik met de trein - Antwerpen (geen auto). Enkel de dagen in de ochtendploeg is er geen trein en kom ik met de wagen naar Metropolis
P-EDE
P-EDE04
Extra opstapplaats Antwerpsestraat - Hendrik Kuijpersstraat in Mortsel; of indien een lijn via de Prins Boudewijnlaan zou rijden, opstapplaats aan kruispunt Prins Boudewijnlaan - R11 (Wilrijk)
WOM
WOM7
opstapplaats verleggen van Dasstraat naar Welkomstraat
You can enable multiline mode, in which grid will break long title on few lines
grid.enableMultiline(true)
It will work for all cell types except of “tree"
In case of “tree” - special code modification required
In dhtmlxtreegrid.js , line 423
_tgc.start=”
";
need to be replaced with
_tgc.start="
need to be replaced with
_tgc.start="
";